Film- og bildekveld

Publisert av Birger Moksnes den 10.03.24. Oppdatert 13.03.24.
12. mars 2024 kl. 1900 -  Ole Vig vgs. - auditorium

Video-innslag:

Lokal-TV'n  i Stjørdal var i virksomhet på 1980 og -90-tallet. Denne gangen viser vi et av de tidligste opptakene som ble gjort - Lørdag etter skattepengene fra 1985.   Roar Fordal og Bjørn Værnes laget opptaket.

Bilder:

I fjor vår viste Arne Heggeseth oss bilder fra sitt rikholdige arkiv, disse ble godt mottatt av publikum. Denne gangen har han plukket fram en ny ladning fra Stjørdal i nyere tid.  Heggeseths bilder dokumenterer de store forandringene som har skjedd i Stjørdal de siste 30 årene.

Vi viser også noen bilder fra Iversen Foto, disse er fra gatemiljøet i sentrum tidlig på 1970-tallet. Iversen dokumenterte særlig butikker i sentrum.

Inngang 100 kroner for medlemmer.   150 kroner for ikke-medlemmer.   Dette inkluderer beverting og boklotteri.

(Betales med Vipps eller kontanter),        Medlemskap kan tegnes på stedet.