Epostadresse

Publisert av Birger Moksnes den 14.12.20.

Vi savner fremdeles epost-adresse til mange av våre medlemmer. Det er ønskelig å bruke epost i stedet for SMS av flere grunner. De to viktigste er:

• I motsetning til private må vi som forening betale for å sende SMS. Dess lengre meldingen er dess høyere er prisen. Det fører til at vi begrenser tekstlengden for å holde prisen nede. Epost derimot er gratis og vi kan derfor sende mere informasjon.
  • I en epost har vi flere muligheter for tydeliggjøre vårt budskap. Vi kan variere skrifttyper og størrelser og vi kan legge inn bilder og grafikk.

Om du mottok en SMS fra oss for noen dager siden betyr det at vi ikke har din epostadresse. Vi oppfordrer deg derfor å sende oss denne slik at vi får oppdatert vårt medlemsregister. Det kan du enklest gjøre ved å velge "Kontakt" til høyre i menyen over. Under kontakt fyller du ut fullt navn og epostadresse og trykker send.  Eller du kan sende en epost til stjordal.historielag@gmail.com og legge inn ditt navn der.

Tusen takk for hjelpen.